T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / KULA - Sandal Cumhuriyet İlkokulu

2025-2026 E-Ö ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

2025 / 2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

SANDAL CUMHURİYET İLKOKULU- ORTAOKULU

SENE BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

 

TOPLANTI BİLGİLERİ

Toplantı Yeri

Toplantı Tarihi

Toplantı Saati

Çok Amaçlı Salon

01.09.2025

09.00

GÜNDEM MADDELERİ

  1. 1.       Açılış ve yoklama
  • Gündem maddelerinin ve başlıkların okunması
  • Toplantı yazmanlarının seçimi
  1. 2.      2024 / 2025 Eğitim-Öğretim Yılının Değerlendirilmesi
  • Bir önceki öğretmenler kurulu kararlarının gözden geçirilmesi ve uygulama sonuçlarının değerlendirilmesi
  • Merkezi Sınav Sonuçları
  1. 3.      Öğretmenlerle ilgili hususların görüşülmesi
  • 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline İlişkin İş ve İşlemler (2024/63) nolu Genelgenin okunması ve değerlendirilmesi
  • Rapor, izin, ayakta tedavi işlemleri
  • Nöbet görevlerinin görüşülmesi
  • Ders defterleri işlenmesi
  • Atama ve hizmet içi eğitim başvuruları ile onayları
  • Mebbis bilgileri ve özlük hakları (derece-kademe, ek ders, maaş )
  • Denetim ve rehberlik çalışmaları
  • Bayrak törenleri başta olmak üzere her türlü anma ve kutlama törenlerinde uyulacak esasların görüşülmesi
  • Personel kılık-kıyafet yönetmeliğinin incelenmesi
  • Mesleki çalışma esaslarının görüşülmesi
  • 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılı için oluşturulacak kurul/komisyonlara üye seçimleri

 

  1. 4.      Ders işlemleri ile ilgili esasların görüşülmesi
  • Sınıf / Alan Zümre Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması
  • Şube Öğretmenler Kurulu toplantılarının planlanması
  • Okul zümre başkanının belirlenmesi.
  • Ders yılı, ders süresi ve zaman çizelgesinin açıklanması
  • Ders dağılımı ve haftalık ders programı hususlarının görüşülmesi
  • Sınıf rehber öğretmen dağılımı ve görevlerinin görüşülmesi
  • Yıllık planlar ile Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının görüşülmesi
  • Atatürkçülükle ilgili konuların işlenişi ile öğretim programlarının uygulanmasına yönelik hususların görüşülmesi
  • Ders kitapları, eğitim aracı ve bireysel öğrenme materyallerinin görüşülmesi
  • Konuların işlenişinde uygulanacak öğretim yöntem ve tekniklerinin görüşülmesi
  1. 5.      Öğrencileri ilgilendiren hususların görüşülmesi
  • Ölçme değerlendirme,sınavlar ve sınav sonuçlarının duyurulması hakkında genel bilgilerin verilmesi
  • E-okul uygulamaları
  • Öğrenci devam-devamsızlık, izin, faaliyet, sevk ve rapor durumları
  • Başarıyı artırmak için yapılacak çalışmaların görüşülmesi
  • Okul Aile Birliği oluşumu ve veli toplantılarının planlanması
  • Öğrenci kıyafetleriyle ilgili uygulanacak ortak esasların tespit edilmesi
  • Okul demirbaşları ve ortak kullanım alanları ile okul, sınıf ve çevrenin korunması, bakımı, temiz tutulması ve tasarruf tedbirlerinin görüşülmesi
  • Öğrenci sağlığı ve okul güvenliği hususlarının görüşülmesi
  • Taşımalı Eğitim ve uygulamalar hakkında görüşülmesi
  • DYK ve İYEP  iş ve işlemlerinin görüşülmesi

 

  1. 6.      Milli Eğitim Bakanlığı Sosyal. Etkinlikler Yönetmenliğine göre yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi
  • Sosyal Etkinlik Modülü hakkında bilgi verilmesi
  • 2025 / 2026 Eğitim Öğretim döneminde okulumuzda açılacak kulüplerin belirlenmesi ve danışman öğretmenlerin  seçimi ile görevleri
  • Sosyal Etkinlikler Kurulunun oluşturulması ve görev esaslarının belirlenmesi (Sos. Etk.Yön.mad:6), (1 müdür yardımcısı, 3 öğretmen , 2 öğrenci ve  1  veli)
  • Belirli gün ve haftaların belirlenmesi
  • Yıl içinde yapılacak bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinlikler ile gezi ve yarışmaların planlanması

 

  1. 7.      Öğrenci rehberlik hizmetleri yapılacak çalışma esaslarının görüşülmesi
  • Rehberlik çerçeve planının hazırlanması
  • Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri yürütme komisyonu
  • Kaynaştırma bütünleştirme yoluyla eğitim uygulamaları

 

  1. 8.      Ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetlerinin görüşülmesi
  • Proje çalışmaları (Değerler eğitimi, beslenme dostu okul, yerel projeler

 

  1. 9.        Okul – Aile – Veli İşbirliği Çalışmaları
  • Okul-veli iletişim kanallarının etkin kullanımı (telefon, e-posta, dijital platformlar)
  • EBA, HEMBA ve Velivizyon platformları üzerinden veli ve aile ortamının önemini vurgulayan içeriklerden yararlanılması; Ailemle Eğitim Yolculuğum, Maarif Modeli Ebeveyn Okulu ve Aile Okulu Kurs Programlarının yaygınlaştırılması,velilerin sürece aktif katılımının sağlanması.
  • I.Dönem sınıf veli toplantılarının planlanması,
  • Ailelerin öğrencilerin ders dışı etkinliklerine ve projelerine katılımının desteklenmesi
  • 2025 yılının “Aile Yılı” ilan edilmesi doğrultusunda aile kurumunun korunması, güçlendirilmesi ve aile ile geçirilen nitelikli zamanın artırılması; dijital risklere karşı bilinç oluşturulması, velilere yönelik bilgilendirme seminerleri ve farkındalık çalışmaları, Aile Katılım Seminerleri düzenlenmesi  , Ortak Sosyal Sorumluluk Projelerinin gerçekleştirilmesi, Veli gönüllülük çalışmalarının desteklenmesi ,
  • Aile İçi Okuma Saatleri oluşturulması
  • Değerler Eğitimi çalışmalarına ailelerin de dahil edilmesi
  • Aileler ile Okul arasında düzenli iş birliği yapılması.

 

  1. 10.  İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili hususlar
  • İş Sağlığı ve Güvenliği hususların görüşülmesi ve ekip listelerinin hazırlanması

 10.Kapanış.

 

                                                                                                            Gülay YAMAN

                                                                                                              Okul Müdürü

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 27.08.2025 - Güncelleme: 27.08.2025 10:16 - Görüntülenme: 38
  Beğen | 1  kişi beğendi